360 foto

Zvyšuje nákupní konverze
Odbourává bariéry zákazníka
Chytrá investice

Zvyšuje nákupní konverze

Nebudeme chodit kolem horké kaše. Nasazení 360 fotek zvýšilo konverze společnosti Grainer o celých 47%.

Je to jednoduché.  360 fotka je žhavým trendem a pro zákazníka je velmi atraktivní. Díky ní stráví na Vašem webu delší dobu, dokážE si vzít produkt "do ruky", zboží tolik nevrací a Vaše stránky si bude pamatovat. V USA se to stává běžnou součástí e-commerce, v Čechách se stále jedná o neokoukanou novinku, díky které máte šanci zaujmout a získat navrch nad konkurencí.  Proč toho nevyužít?


Odbourává obavy zákazníků z nákupu online

Analýza stavu e-commerce prokázala, že celých 39% zákazníků jako svoji největší obavu, která je odrazuje od nákupu online, uvedlo to, že není možnost si zboží “osahat.”  360 fotka je ideálním řešením právě tohoto problému - nevloží sice zákazníkovi produkt do ruky, ale vyvolá pocit, jako by tomu tak bylo. V současné době se jedná o  ten nejlepší nástroj pro ukázku produktu na e-shopu. Zákazník má možnost se s ním dobře seznámit a Vám tím ubyde množství vratek. Jednoduché, ne?


Dvě mouchy jednou ranou

360 fotka se skládá většinou z 36 produktových fotek a  ty samozřejmě dostanete také. Všechny fotky můžete dále používat a to nejen pro prezentaci vašeho e-shopu, ale také pro reklamní účely na internetu anebo třeba do katalogů. Navíc díky 360 fotce máte jistotu, že jsou fotky konzistentní -  a to zvyšuje vaši důvěryhodnost. S 360 fotkou dostáváte nejen tu nejlepší metodu zobrazení vašeho produktu, ale i kompletní data pro jeho další propagaci.