PepsiCo

PepsiCo chystala vstup nové značky, Lemon Lemon, na český trh a bylo potřeba připravit propagační materiály.

Výchozí situace

Společnost PepsiCo na český trh uvádí novou limonádu s citronovou příchutí Lemon Lemon. Firma tím chce reagovat na nejnovější trendy v nápojovém segmentu, které jsou charakteristické snižováním obsahu kalorií a autentickou chutí. Lemon Lemon má šestiprocentní obsah ovocné složky, slazena je cukrem a stévií. Pro spuštění kampaně bylo potřeba nafotit brandované sklenice.

Naše řešení

Zadání bylo dodat unikátní fotografie připravovaných sklenic v různém prostředí. Nutností bylo respektovat nadnárodní brandmanuál a dodat lokální řešení pro český trh. Vycházeli jsme z podstaty claimu "Svěžest našla své dvojče" a na výsledky se můžete podívat níže.

Výsledky

Dodali jsme 5 fotografií, které se dají použít jak do klíčového vizuálu, tak do venkovní reklamy anebo online. DDodali jsme 5 fotografií, které se dají použít jak do klíčového vizuálu, tak do venkovní reklamy anebo online. odali jsme 5 fotografií, které se dají použít jak do klíčového vizuálu, tak do venkovní reklamy anebo online. Dodali jsme 5 fotografií, které se dají použít jak do klíčového vizuálu, tak do venkovní reklamy anebo online.

Jsem moc spokojený.
Michal Šlechta