Cinemagraph

Cinemagraph je částečně pohyblivá fotka. Pohyb detailů fotky je vytvořen tří až osmi sekundovou smyčkou, která beží dokola a vytváří tak iluzi nekonečného pohybu. Cinemagraph přínáší atmosféru a příběh. Díky tomu je podle Wall Street Journal o 60% efektivnější než statické fotky. V dnešní době je zásadní míra organického vyhledávání a právě cinemagraph je až o 71% efektivnější oproti statickému obsahu. Velké značky jako Ikea, Netflix, Puma, Starbucks je ve svých kampaních využívají. Co vy?

Cinemagrap je jako oheň. Můžete na to koukat do nekonečna. Má ohromný kouzlo a poutá pozornost.
Vávra Hradilek

Vavřinec Hradilek

Promo kampaň pro jednoho ze sponzorů. Cílem bylo přiblížit příběh našeho elitního kajakáře Vavřince Hradilka za jeho cestou pro další z titulů.


Eva Samková

Nová helma Evy Samkové s motivy vlčí směčky si zasloužila speciální promo. Kromě tohoto cinemagrafu vzniklo ještě video a další fotografie.


Janka Dukátová

Janka je úspěšná vodní slalomářka, která takto oznámila očekávání prvního potomka.