Cinemagraph

Zvyšuje zájem
Pozitivní reakce
Je nezapomenutelný

Zvyšuje zájem

Cinemagraph je děsně sexy, budí pozornost a uživatelé na něj klikají.  Společnost PepsiCo oslovila 1,1 milionu svých zákazníků a na nich pomocí A/B testování zjišťovala funkčnost cinemagraphu. Ukázalo se, že cinemagraph má o 75% větší proklikovost (tzv. click-through rate).  Zajistí Vám tedy nejen dobrou image a atraktivní obsah, ale také sníží cenu za jeden proklik, a to o celých 41%.


Zásah na sociálních sítích

Na Facebooku se měří tzv. engagement nebo-li zapojení - to, jak lidé na Váš post reagují komentáři, lajky a sdílením, určuje úspěšnost obsahu.  A právě v těchto třech parametrech dokázal cinemagraph zcela převálcovat statickou fotku - zásah byl větší o celých 51%!


Příběh, který prodává

Co je vlastně  důvodem takového úspěchu cinemagraphu? Cinemagraph vypráví příběh se špetkou magie a překvapení- čekáte fotku a ona se hýbe. Není to video, není to fotka, co to vlastně je? To, proč se na cinemagraph díváme mnohem delší čas je, že nás  baví pozorovat detaily. Dobře zpracovaný cinemagraph dokáže navodit tu správnou atmosféru a vtáhnout do děje. A dobrý marketing není nic jiného než vyprávění příběhů, které prodávají.