Cinemagraph

Cinemagraph je částečně pohyblivá fotka. pohyb detailů fotky je vytvořen tří až osmi sekundovou smyčkou, která beží dokola a vytváří tak iluzi nekonečného pohybu. Cinemagraph vymysleli v roce 2011 fotograf Jamie Beck a webdesignér Kevin Burg pro Newyorský Fashion Week, v posledních letech jsou však stále oblíbenější a jejich hlavní platformou se stal Instagram.

Sociální sítě
Web
OOH reklama
???

Sociální sítě

Cinemagraph je ideální médium pro sociální sítě jako Facebook, Instagram, Pinterest nebo Twitter, které v současné době podporují automatické přehrávání pohyblivého obsahu. Zákazník tak nemusí na fotografii kliknout, aby její pohyb spustil. Poutavý cinemagraph je tak pro zákazníka obtížné ignorovat. [3]

Web

Cinemagraph umožní zákazníkovi zaměřit se na detail. Díky jemnosti pohybu cinemagraphu můžete akcentovat určitý moment a navždy ho zachytit v časové smyčce. Pozornost zákazníka se tak orientuje na tento detail, pomocí kterého můžete vyprávět příběh, zvýraznit kvality svého produktu nebo se zaměřit na image vaší značky. [2]

OOH reklama

Cinemagraph umí vytvořit sugestivní atmosféru bez dlouhého vysvětlování. [3] Dokáží vtáhnout diváka svého děje, přenést na něj atmosféru i emoce fotografie, vytvořit dojem že zákazník s fotografií přímo interaguje - podobně jako pohyblivé obrazy které normálně známe jenom z kouzelného světa Harryho Pottera. Uživatelé většinou hodnotí cinemagraphy jako podmanivé a hypnotizující.

???

Cinemagraph je díky svému jedinečnému formátu jedním z nejefektivnějších způsobů, jak upoutat pozornost zákazníka - na první pohled se jedná o fotografii, od které zákazník očekává, že bude statická. Detaily této pohyblivé fotografie jsou však dynamické. Protože je ovšem lidské oko naprogramováno tak, aby zaznamenalo pohyb, pohyblivé detaily okamžitě upoutají zákazníkovu pozornost, aniž by musel sám pohyb spustit jako u běžného videa.