Jak to celé děláte?

Jde o speciální techniku, které se v zahraničí říká „spin“ což v angličtině znamená „otočit“. Jde o zobrazování produktů ze všech stran s možností detailního zoomu. Zákazník si díky této technologické novince může prohlédnout sám ve svém tempu zboží, které ho zajímá.

Proč bych to měl chtít? Nestačí mi produktové fotky?

V nabitém světě e-commerce se stane naše služba Vaší velkou konkurenční výhodou. Toto atraktivní zobrazení produktu zvyšuje míru interakce zákazníka, ten k němu automaticky získává bližší vztah a dokáže se s ním lépe seznámit. Je to jako by měl Váš produkt „v ruce“ – a poté v košíku!

PS: Máme pro Vás dobrou zprávu - společně se roztočeným produktem, neboli "spinem" dostanete i všechny fotografie, které jsme během příprav pořídili – upravené a připravené udělat parádu na Vašem webu či sociálních sítích. Nemusíte si tedy volit, jestli to anebo tamto, budete mít oboje!

Jaký je rozdíl mezi různými typy otáčení? Který si mám vybrat?

Základní otáčení znamená ukázku produktu ze všech stran v jedné ose. Laicky řečeno si produktem otáčíte doprava a doleva.

Otáčení s akcí je ideální pro produkty s nějakou modifikací. Chcete ukázat zákazníkům, jak vypadá Vaše lednička zavřená či otevřená? Jak se otevírá piknikový košík? Jaký vypadá kočárek s vytaženou korbou? Pak je tato možnost pro Vás značka ideál.

3D otáčení je nejvyspělejší metoda zobrazování produktu a bude záležet jen na Vás, v jakém úhlu produkty ukážeme. Zpravidla se ukazuje i pohled shora, ale můžeme to roztočit do všech stran dle libosti. Lepší než 3D otáčení je už jen mít produkt doma!

Mohu to roztáčet i na svých sociálních sítích?

Sociální sítě tuto technologii (zatím) nepodporují, ale rádi Vám vytvoříme atraktivní video, které bude na Vašich online profilech skvěle poutat na to, aby si zákazníci přišli vyzkoušet tuto novinku na webu.

Tohle musím mít! Co pro to udělat?

Skvělé, gratulujeme ke správnému rozhodnutí. Než nám napíšete či zavoláte, je dobré si připravit seznam produktů a vědět, v jakém jsou stavu. Doporučujeme, aby nebyly nijak poškozené, poškrábané či ohnuté. Pokud by je ale z jakéhokoli důvodu nebylo možné mít k dispozici v ideálním stavu, nezoufejte - my produkty před každým focením čistíme a co nevyčistíme, to vyřešíme v postprodukci. Cena za takovou úpravu se odvíjí od množství a náročnosti.

„Přej si něco, padá web“ aneb co když se mi to bude sekat?

Ani náhodou! Váš web nemusí „umět“ nic speciálního a kvůli naší službě není nutné jej nijak měnit. Po zpracování otáčení Vám odešleme link, který vložíte na web prakticky stejně jako fotku. Data budou uložena bezpečně na cloudu, takže se nemusíte bát, že se Váš web bude „sekat“ či „padat.“ Pro nejlepší výsledek z této služby doporučujeme na e-shopu v zobrazení produktu jako první umístit otáčivé zobrazení a poté klasické produktové fotky. Dalším tipem je vytvořit ikonku, které označí produkt, který si může zákazník otáčivě zobrazit. Není to nutnost, ale dobré lákadlo.

Moje data budou uložená na cloudu. Je to bezpečné?

Samozřejmě! Využíváme jedno z nejlepších cloud úložišť na světě. Prioritou je pro nás bezpečnost a rychlost. Centra jsou umístěna po celém světě a za naše zobrazení zodpovídá Frankfurt. Náš systém umožňuje definovat domény, na kterých se spin zobrazuje, takže krádež Vašich spinů je vyloučená. Vaše otáčivé zobrazení Vám zkrátka nikdo „nevotočí“.

Co se stane, když překročím jeden z limitů v ceníku?

Pokud překročíte jeden z limitů, poskočíte do dalšího tarifu. Na vše si lze nastavit limity a sledovat v reálném čase, jak si vedete. Nebojte se tedy, že bychom Vám poslali účet, ze kterého se Vám protočí panenky!

Uložení, přenos… jaký je v tom rozdíl?

Uložení je prostor, které zabírají Vaše otáčivá zobrazení produktů, u nejjednoduššího typu je to zhruba 40MB. Přenos dat je objem dat, která se spotřebují tím, že si Vaši zákazníci hrají s Vašimi produkty online. Přenos dat, který můžete sledovat v reálném čase, se tedy odvíjí od toho, jak moc si jej přibližují, z kolika úhlů a kolikrát. Vše je nejen monitorováno, ale i zabezpečeno.

Pomůžete mi s propagací této novinky na mém e-shopu?

Jasně! To, že se Váš e-shop nyní pěkně točí, Vám umíme pomoct „prodat.“ Pomůžeme Vám se strategií, dodáme grafické plány, zkonzultujeme UX či natočíme promo video – můžete od nás zkrátka dostat servis na 360 stupňů.