Mood fotografie

Emoce prodávají
Zvyšuje dosah
Více se sdílí

Emoce prodávají

Mood fotografie vyvolává emoce a emoce prodávají. Tečka. Dokážeme dokonce se 75% úspěšností pomocí monitorování a měření emocí odhadnout, zda-li bude kampaň úspěšná anebo ne. Atraktivní fotka zvyšuje touhu lidí produkt vlastnit. Rádi ukazujeme produkty nikoli nereálně, ale v tom nejlepším světle, v prostředí, které jim nejvíce lichotí a s nímž se lidé ztotožní. Emoce prodávají a my dokážeme vyvolat v zákazníkovi emoci, která mu “prodá” Váš web.


Zlepšuje dosah

Pokud přidáte mood fotku do Vašich postů na sociálních sítích, tak o 94% zvyšujete šanci , že svoji klientelu zaujmete. Je prokázáno, že čím více kvalitního  vizuálního obsahu v článku máte, tím vyšší je zásah. Dokonce 60% zákazníků uvedlo, že si ze dvou obchodníků si raději vyberou toho, který používá fotografie a mohou ho skrze obrázky najít ve vyhledávači.


Více sdílení

Na sociálních sítích je obsah král a vizuální obsah je rovnou císař.  Pokud chcete, aby Vaši zákazníci Váš obsah viděli, komentovali a sdíleli, musíte si dát záležet. Posty, které obsahují fotku mají o 104% více komentářů na Facebooku než ty, které tvoří jen text. Řeknete si - no jo, ale k čemu jsou mi komentáře, já chci prodávat! Tomu úplně rozumíme. Nejde jen o to jít s trendy a budovat image. Posty, které obsahují kvalitní fotku, mají o 84% více kliknutí na link než ty čistě textové.  Zkrátka a dobře - pokud se budete na sociálních sítích prezentovat atraktivními fotografiemi, zvýšíte tím počet prokliků na web, kde si mohou zákazníci Váš produkt koupit.