Cinemagraph

+ 3,9%

AB testy ukázaly, že cinemagraph zvýší konverze o 3,9% oproti statickému obsahu. Dále lze měřit i proklikovost, engagement na sociálních sítích atp.

+75%

Společnosti PepsiCo se zlepšila proklikovost o 75%. Microsoft pak hlásí o 85% vyšší zásah na Facebooku.

Cinemagraph je jako oheň. Můžete na to koukat do nekonečna. Má ohromný kouzlo a poutá pozornost.
Vávra Hradilek

Vavřinec Hradilek

Promo kampaň pro jednoho ze sponzorů. Cílem bylo přiblížit příběh našeho elitního kajakáře Vavřince Hradilka za jeho cestou pro další z titulů.


Eva Samková

Nová helma Evy Samkové s motivy vlčí směčky si zasloužila speciální promo. Kromě tohoto cinemagraphu vzniklo ještě video a další fotografie.


Janka Dukátová

Janka je úspěšná vodní slalomářka, která takto oznámila očekávání prvního potomka.