Produktová fotografie

Produktová fotografie je vaše vizuální platforma, prostřednictvím které komunikujete se svým zákazníkem a předváváte mu informace o vašem produktu, jeho proporcích, materiálu, textuře ale i funkčnosti.

Produktová fotka by proto měla co nejvěrohodněji a nejobjektivněji zachytit vlastnosti vašeho produktu a nahradit tak přímý kontakt zákazníka s produktem.

Proč je produktová fotka důležitá?

Zvyšuje prodej

První dojem rozhoduje

Méně vráceného zboží

"Od teď se máme krásně. Zákazníci z celého světa konečně vidí naše produkty do detailu a můžeme se soustředit na vývoj."
Šimon a Eliška, majitelé Braasi Industry

Ukázky produktové fotografie

Braasi Industry

Český výrobce dodává své urban backpacks do celého světa a musí tomu odpovídat i jejich prezentace. Většina výrobků se prodává online a zákazík potřebuje vidět, jak výrobek opravdu vypadá včetně všech detailů jako jsou vnitřní kapsy, popruhy a další vychytávky.


Nikon

V roce 2017 Nikon představil dlouho očekávanou novinku, model D850, který se od prvního okamžiku stal miláčkem fotografického světa, mnohými odborníky byl dokonce nazván nejlepší zrcadlovkou na trhu. My souhlasíme! Tento fotoaparát nám bylo ctí fotit.


PepsiCo

Uvedení novinky Lemon Lemon od PepsiCo na český trh byla osvěžující záležitost, nejen kvůli sloganu "Svěžest našla svoje dvojče". Jak vysvětluje Michal Šlechta: "Nová limonáda je dalším příkladem postupných změn našeho nápojového portfolia směrem ke zdravějším a chuťově plnohodnotnějším produktům.“ Naše fotky se proto odvíjely ve stejném duchu- šťavnaté a fresh!


Ghost Bikes

GHOST vyrábí kola již více než 20 let. Každý z modelů má svůj vlastní charakter. Vývojáři jsou zkušení cyklisté napříč všemi disciplínami, a to ve výsledku znamená, že každý model má svůj vlastní nezaměnitelný rukopis. To, co dělá Ghost unikátní je fakt, že do každého kola výrobci vkládají ohromnou dávku vášně a poctivé práce - stejně jako my do fotek těchto parádních bicyklů.