Produktová fotografie

Zvýšuje prodej
První dojem rozhoduje
Méně reklamací

Zvýšení prodejů

Produktová fotka rozhoduje u 67% zákazníků o tom, zdali zboží koupí či nikoli. Další faktory, jako jsou popisky, hodnocení, ratingy a specifikace produktu, mají na chování zákazníka menší vliv. Šaty dělaj člověka, fotka dělá produkt!


První dojem rozhoduje

Když poprvé navštívíte nový web, za jak dlouho se rozhodnete, že se vám líbí nebo ne?  První dojem si vytvoříte již za 50 milisekund, což je polovina toho nejrychlejšího mrknutí oka.  Zní to šíleně, že? Právě první dojem často rozhoduje, zdali se zákazník na Váš web vrátí, pošle odkaz přátelům, doporučí jej dál. Investovat čas a energii do atraktivní vizuální stránky se vyplácí - pokud se bude zákazníkovi u Vás líbit,  odpustí i malé přešlapy. Stejně jako v životě, i na webu  je dobrý první dojem nejlepší cestou k lásce na celý život.


Méně vráceného zboží 

Řešit vrácené zboží nebaví nikoho. Určité procento vráceného zboží je naprosto normální, proč ale mít víc vratek, než je nutné? Tady je seznam nejčastějších argumentů pro vrácené zboží:

  1. Špatně zvolená velikost
  2. Zákazník produkt dále nepotřebuje
  3. Jiná představa než realita
22% zákazníků vrací produkty, protože vypadají jinak než na e-shopu.  To znamená, že skoro čtvrtinu svých vratek dokážete eliminovat správnými produktovými fotkami.